Salam

Hai DSCK!

Lama jugalah tidak mengemaskini. Sejak dua menjak ini keinginanku untuk memblog adalah pada tahap 1/5. Macamana tu?. Pelbagai perkara yang bermain dalam fikiran aku sekarang ini. Mungkin sebab teruja akan projek cendawan? :p

Ini gambar masa ulang tahun Nur Syazanna hari itu. Kan? Rancang bagai nak raklah, buat itu lah buat inilah, hias itu, hias inilah, tapi jadi begini jugalah, yang biasa-biasa saja. Ikut kemampuan dan bajet bilang orang 🙂

Banyak lagilah gambar-gambar tapi aku malas sudah mahu upload. Lambat sebab saiznya 4.0MB. Erkk…

Topi-topi itu aku buat sendiri juga, dapatlah dalam 18 buah. Berbanding beli di kedai lagi mahal. Tapi itulah, aku hairan juga banyak betul aku buat, sedangkan kami-kami saja yang meraikannya. Aku ada buatkan skirt TUTU juga untuk si Syazanna tapi AbahJnJnJ bilang nda payahlah kau kasi pakai dia, bidak’ bilangnya hihiii.

InsyaAllah, lain kali akan lebih baik.

 

#Fakta Tentang Besday

-Happy Birthday di Kek itu tertinggal H. Tidak apalah mungkin dia lupa letak. Kepada Bebe, lain kali aku jemput awal-awal ya 🙂

-Ada sebab tidak dapat jemput selain keluarga 🙂

-Pertama kali buat Puding Kastad, rosak :(. Tidak apa cuba lagi.

-Terpaksa potong kek sebaik saja selepas Maghrib sebab, bapa mahu pergi ke Masjid KB untuk kelas agama

-Patutnya masukkan nama Fayyad dan Zahra dalam kek tapi last-last minute baru aku teringat, dia sudah buatkan pula di apam tu.

-Semua apam adalah apam polkadot yang original, tiada bentuk lain seperti dalam gambar, kecuali yang ada nama Nur Syazanna dan 1 Year. Apam di jual 50biji = RM20, kalau yang besar sikit RM25.

 

Itu sajalah, nanti akan mengupload gambar yang lain, InsyaAllah.

 

 

 

Sekian

 

kami.orang.kampungan.

About mamajnjnj@anangsue

Orang.Kampungan

8 responses »

  1. aima berkata:

    happy birthday Jannah..hey meriah ba birthday c Jannah i loike.. itu kek c Jannah ala ala kek birthday c Daniel masa umur 2 thn tp Jannah punya lg ceria dr Daniel punya kihkihkih

  2. lina berkata:

    apam itu sungguh2 kiut..pasti aku tidak smpai ati mo mkn..

  3. FionaHafiz berkata:

    seronoknya aku tengok. banyak sentimental touchnya ni party bah. happy birthday jannah!!

  4. auw kakkk. hehe. ndapa ba itu ;).. ble sudah ni minta order apam polka dot sma kak:)

Tinggalkan Jawapan

